Klachten

LET OP:

ZOMERVAKANTIE 10 t/m 28 AUGUSTUS 2018: we reageren op je klacht na 28 augustus.

Bedankt voor je begrip.


Heb je klachten over je bestelling? Meldt deze dan meteen nadat je dit hebt geconstateerd. Je kunt je klacht indienen tot 7 dagen na ontvangst van het product. Je kunt je klacht telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Meldt duidelijk wat de klacht is en indien mogelijk graag een foto mailen. 

E-mail: [email protected]

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen - gerekend vanaf de datum van ontvangst - behandelen en een passende oplossing aanbieden.

 

Voorwaarden accepteren klachten

Tijdens de zichttermijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product in goede staat is. Moet het artikel teruggestuurd worden omdat het bijvoorbeeld beschadigd is, dan dient dit in de originele staat en originele verpakking te zijn.

 

Beschadiging bij ontvangst? 

Heb je een pakket ontvangen dat duidelijk beschadigd is door de transporteur dan vragen we je hiervan meteen melding te maken bij degene die het pakket bij je aflevert. Ook vragen wij je een foto te maken van de buitenzijde van het pakket bij aantoonbare beschadiging aan de doos / verpakking en deze aan ons op te sturen. Wij zorgen dan voor een passende oplossing!

Belangrijk is dat dergelijk schade meteen gemeldt wordt. Wij kunnen dan namelijk nog aanspraak hierop maken bij de transporteur, na 48 uur kunnen wij geen claim meer indienen. Wij hopen op je begrip hiervoor!

 

Retour sturen

Na contact met onze klantenservice kan het zijn dat je het product terug kunt sturen. Wij moeten dit dan eerst bevestigen en zorgen dan dat het product kan worden teruggestuurd via bijvoorbeeld een DHL-parcelshop. Je krijgt hierover eerst bericht van ons.